Udruženje „LAN“ je nevladina, neprofitna, nestranačka, građanska organizacija koja svoju djelatnost obavlja na načelima nepristrasnosti, nezavisnosti, humanosti i dobrovoljnosti, i koja će se kroz svoj rad i aktivnosti zalagati za demokratski razvoj bosanskohercegovačkog društva, toleranciju, suživot i poštivanje ljudskih prava i građanskih sloboda svih građana Bosne i Hercegovine.

Objavljen Mali rječnik medijske pismenosti za učenike i Priručnik za roditelje i nagrađeni najbolji eseji u okviru projekta Medijska pismenost – ključna kompetencija za život u 21. stoljeću

Projekt Udruženja „Lan“ iz Bihaća pod nazivom „Medijska pismenost – ključna kompetencija za život u 21. stoljeću“  koji  se realizira u periodu januar – juni 2020. godine, podržan je kroz dodjelu granta Evropske Unije u okviru regionalnog projekta „Mediji za građane – građani za medije“, projekta sedam organizacija za razvoj medija (Fondacija “Mediacentar”, Albanski medijski institut, Makedonski institut za medije, Institut za medije Crne Gore, Novosadska novinarska škola, Mirovni institut, SEENPM) iz zemalja Zapadnog Balkana čiji je cilj izgradnja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji za unapređenje medijske i infomacijske pismenosti (MIP).

U projektu su učestvovale četiri osnovne škole iz Grada Bihaća i Grada Cazina (OŠ “Kamenica”, OŠ “Gata Ilidža – Vrsta”, OŠ “Ostrožac” i OŠ “Stijena”). U mjesecu maju za učenike/ce ovih škola pripremljen je Mali rječnik medijske pismenosti, a za njihove roditelje Priručnik na temu medijske pismenosti koji su putem menadžmenta škola proslijeđeni učenicima i roditeljima. Tom prilikom je učenicima ovih škola upućen i poziv na nagradni konkurs za najbolji esej na temu “Moj život u vrijeme korone”. Najbolji eseji su nagrađeni novčanim nagradama koje je osigurao donator.

U mjesecu maju održano je šest radionica za učenike/ce srednjih škola sa područja Unsko-sanskog kantona. Kroz održane radionice, trenerice su uspjele učesnike/ce osvijestiti o važnosti medijske pismenosti, razviti im sposobnost odgovornog odnosa prema medijima, upozoriti ih na opasnost štetnih medijskih sadržaja i omogućiti im stjecanje medijskih znanja i vještina koje doprinose razvoju ljudskih prava i aktivnog građanstva. Nakon radionica svi učesnici/ce imali su mogućnost pisati esej na zadane teme o medijskoj pismenosti. Najbolji eseji su također nagrađeni novčanim nagradama koje je osigurao donator.

Nagrađeni eseji učenika/ca osnovnih i srednjih škola mogu se pročitati na web stranici Udruženja Lan.

Mali rječnik medijske pismenosti namijenjen učenicima i Priručnik za roditelje na temu medijske pismenosti mogu se preuzeti na web stranici Udruženja Lan, www.lan.ba

Mali rječnik medijske pismenosti (link za preuzimanje):

http://lan.ba/udruzenjegradjanalan/wp-content/uploads/2020/06/Mali-rje%C4%8Dnik-medijske-pismenosti.pdf

Priručnik za roditelje (link za preuzimanje):

http://lan.ba/udruzenjegradjanalan/wp-content/uploads/2020/06/Priru%C4%8Dnik-za-roditelje.pdf