Udruženje LAN u partnerstvu Secours populaire Seine-et-Marne iz Francuske u okviru projekta Inkluzijom do napretka nastavlja sa realizacijom petodnevnog programa doživljajne pedagogije.
Ovaj put aktivnosti su započele u gradu Bosanska Krupa, gdje se Udruženju LAN priključilo Vijeće mladih Bosanska Krupa.
Tokom prva dva dana djeca su učila o tehnikama stresa koji je sveprisutan u životima današnje djece. Pred njima je mnogo izazova – učenje, lošiji uspjeh od očekivanog, nedostatak vremena, vršnjački pritisci, visoki roditeljski zahtjevi.
Kroz niz aktivnosti učili su prepoznavanje emocija koje utječu na zdravlje, produktivnost, pažnju i pamćenje, psihološku dobrobit, osjećaj ispunjenosti i vještine planiranja i odlučivanja.
Kroz zadatak crtanja sopstvenog dlana i ispisivanje trenutnog osjećaja djeca slobodno progovaraju o svom emocionalnom stanju i uče da je u redu da se osjeća nesigurno, tužno, uplašeno, tjeskobno, ljutito, jer neće detektirati ta stanja kao izrazitu nelagodu. Cilj aktivnosti jeste izgradnja kvalitetnijih odnosa s okolinom i bolja reakcija na stres.
Kroz Priču o sretnom grahu djeca su učila o važnostima u životu i kako da budemo sretni.
Autoportret ima za cilj povezivanje osjećanja sa potrebama i prihvatanje odgovornosti za sopstvena osjećanja.
Mladi uče o emocionalnom reagiranju, ali je vrlo bitno i osnažiti ih da su svjesna situacija u kojima se javljaju pojedine emocije, kako bi razumjeli emocionalno reagiranje drugih.
Hijerarhija potreba osvještava razumijevanje vlastitih i tuđih potreba te njihovu ulogu u ponašanju.