Četvrti i peti dan programa doživljajne pedagogije nastavili smo sa zanimljivim aktivnostima.
Završeno je oslikavanje živopisnog murala koji prenosi energiju i kreativnost djece koja su učestvovala u njegovoj izradi.
Ovaj program nije bila samo prilika za umjetničko izražavanje, već i za dublje povezivanje s prirodom.
Hranjenje pataka i riba bila je posebno omiljena aktivnost, koja je djeci pružila priliku da se povežu s prirodom i nauče o važnosti očuvanja životne sredine.
U ovom idiličnom okruženju, djeca su učila o prirodi kroz igru i osluškivanje njezinih zvukova, istraživali su biljni i životinjski svijet što je doprinijelo njihovom senzornom i emocionalnom razvoju i razvoju socijalnih vještina.
Završna aktivnost uključivala je i mini izložbu, gdje su djeca ponosno pokazala svoja umjetnička djela i podijelila radost postignutog sa svojim vršnjacima, roditeljima i trenericama.
Posebnu vrijednost ovom programu dala su djeca iz Privremenog prihvatnog centra Borići i Sigurne kuće.
Kroz sve aktivnosti petodnevnog programa, djeca su ne samo stvarala umjetnost nego i ljepši i šareniji svijet za sve nas.
Petodnevni program doživljajne pedagogije realiziran je u partnerstvu sa Secours populaire Seine-et-Marne iz Francuske u okviru projekta Inkluzijom do napretka.
















